Categories
Yoyalodije

NO

NO, perquè avui no es vota la remodelació del camp, sinó la gestió d’aquesta junta.
NO, porque no estan legitimats per a governar; ara no hi ha ni l’excusa que a Rosell el van votar els socis. Ningú va votar a Bartomeu com a president.
NO, porque esta junta ha demostrar ser la pitjor de la història del Barça, demostrant que no podem confiar en ella.
NO, porque la demostració es resumeix en termes que ja coneixeu como menyspreu a Cruyff; acció de responsabilitat a l’anterior junta; falta de transparència; Qatarització del club; liquidació del projecte esportiu; restringir la entrada de nous socis; faltar a la paraula donada a Abidal; reintroduir els violents; menysprear i deixar escapar al millor entrenador de la nostra història; submissió als poders fàctics cavernaris; el ‘negoci’ Viagogo; l’incompliment de les normes FIFA sobre traspassos de menors… i tants i tants més, que ja han explicat perfectament alguns dels comentaristes del Diari Yoya, quan va dimitir Rosell o fa uns dies . O els companys de Rival Petit:

NO, perquè encara que pugui ser cert que l’estadi necessiti millores, no es pot deixar en mans d’aquesta junta, sent un assumpte que hipotecarà el futur del club.
NO, perquè si amb el traspàs d’un jugador han fet el que sabem, què poden arribar a fer amb quelcom així?

I sobre tot, NO perquè ens juguem el futur del Barça. Avui és un dels dies més importants de la història del nostre club: un Sí es donar ales a una directiva que pot destruir el Barça. Un NO és una oportunitat d’evitar-ho.

———————————————————————————-

NO, porque hoy no se vota la remodelación del campo, sino la gestión de esta junta.
NO, porque no están legitimados para gobernar; ahora no hay ni la excusa que a Rosell le votaron los socios. Nadie votó a Bartomeu como presidente.
NO, porque esta junta ha demostrado ser la peor de la historia del Barça, demostrando que no podemos confiar en ella.
NO, porque la demostración se resume en términos que ya conocéis como menosprecio a Cruyff; acción de responsabilidad a la anterior junta; falta de transparencia; Qatarización del club; liquidación del proyecto deportivo; restringir la entrada de nuevos socios; faltar a la palabra dada a Abidal; reintroducir a los violentos; menospreciar y dejar escapar al mejor entrenador de nuestra historia; sumisión a los poderes fácticos cavernarios; el ‘negocio’ Viagogo; el incumplimiento de las normas FIFA sobre traspasos de menores… y tantos y tantos más, que ya han explicado perfectamente algunos de los comentaristas del Diario Yoya, cuando dimitió Rosell o hace unos días. O los compañeros de Rival Petit:

NO, porque aunque pueda ser cierto que el estadio necesite mejoras, no se puede dejar en manos de esta junta, siendo un asunto que hipotecará el futuro del club.
NO, porque si con el traspaso de un jugador han hecho lo que sabemos, ¿qué pueden llegar a hacer con algo así?

Y sobre todo,  NO porque nos jugamos el futuro del Barça. Hoy es uno de los días más importantes de la historia de nuestro club: un Sí es dar alas a una directiva que puede destruir el Barça. Un NO es una oportunidad de evitarlo.

 

——————————————————————————-

Dades del partit/Datos del partido

Barça-Betis


Partit corresponent a la trigesimosegona jornada del campionat nacional de lliga 2013/2014

Data: Dissabte, 5 de Abril de 2014.
Hora: 18:00h
Televisat a: GolT i C+Liga

———————————————————

Partido correspondiente a la trigesimosegunda jornada del campeonato nacional de liga 2013/2014

Fecha: Sábado, 5 de Abril de 2014.
Hora: 18:00h
Televisado en: GolT y C+Liga